....og vi var her i dag. Alt er skrevet, så her må det legges inn en fun-fact: Vi fulgte med på fritidseiendommer, og så plutselig en hytte ved Nibbitjern: https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=322214425 Den var til salgs for 1,2 mill - og vi synes jo det var en fair pris. Den ble solgt for 3,1 mill - og i dag måtte vi legge turen bortom for å se på den siden den var i nabolaget. Flott sted, med grense mot naturreservatet og en fredet plett. Men mer penger enn vi noen gang kan finne. Litt godt også - det er langt å bære spiker, hammer og plank for å pusse og drive på. Det er jo det man driver med på hytter? Dette var vår 49. post - one to go! Jaja, dette grådige eiendomsmarkedet. @lowe Det ble min 49'nde post også. Hadde lest OG notert at det skulle være vått - og gjett om!! Ville vel ikke kalle det en sti i det hele tatt. "Broen" - kloppen var helt borte - men det lå en planke litt lenger oppe som gjorde at jeg kom over - fant en planke nær kloppen som jeg la ut på returen. Leste ikke mitt eget notat om at det var vått og ble noe skuffet for jeg hadde sett for meg en lett og liten tur etter å ha tatt 17 og 18 først. Det var tross alt 2 dager igjen til nybok så innsats måtte til. (har klart det - post 50 ble tatt i dag (31.8.24).