Gjenvisitt her i forbindelse med at jeg trasket Østmarka på langs med telt. Det er kommet nye broer/klopper over bekken her, det vil nok mange sette pris på. Det var lett å vakle litt her før. Jeg fortsatte videre, la fra meg den tunge ryggsekken bak et tre, og gikk til Biritjern i nabolaget. Der var det en kjentmannspost i 1980. Hilsen Nina God tur! De regnfrie dagene inn i mellom må benyttes til å ta poster. I går ble det Østmarka. Starter fra Losby på sykkel til der skiltet viser sti til Røyrivannskoia. Ikke gjør det! Her var det vått, sølete og ekkelt å gå. Men ned til Koia kom jeg. På Drømmen var det overnattingsgjester. Tok blåmerket sti langs vannet og opp til renna. Posten sto på tørr grunn nå. Her var det også lagt ut 3 helt nye,store klopper der blåstien går videre. Flott var det langs vannet i går som var fullt av padlere og overnattingsgjester i telt. Samme sti tilbake til Koia. Ingunn @skogtroll Ikke viktig, men annekset på Røyrivannskoia heter Stallen. Drømmen er hundehytta ved Myrsetra inn fra Lommedalen. Hilsen Nina God tur! Du har helt rett, Stallen er riktig, det kan jo bety noe for de som skal bestille og overnatte. Turen var fin, den andre veien inn var betydelig bedre selv med sine våte partier. Ingunn
Høres ut som om du hadde en fin tur tross gjørme!