I en omtale av åpningsarrangementet har Skiforeningen lagt ut et bilde som viser et poststed. Der spør de om noen klarer å gjette hvor det er. Noen som klarer? Det er vel disse to detaljene som kan si oss noe: en slags forhøyet sti til venstre, og skimtes en bygning til høyre? Hilsen Nina God tur! Ser i sosiale medier at heftets forside er avslørt. En vi kjenner skriver at det muligens kommer noe ved Ølja, ut fra bildet. Selv fikk jeg assosiasjoner til Skarvvannet, der jeg tok primusbildet for noen år siden. Hilsen Nina God tur! Ja, du har nok rett i at det er Skarvvannet. Noe med demningen der, kanskje? Demningen er lenger mot sørvest, altså utenfor venstre bildekant. Og posten kommer vel omtrent der de viser testposten? Hilsen Nina God tur! Under en uke igjen nå 😀 Tror aldri jeg har vært i ved Skarvvannet på sommerestid, så det blir bra. Regner med at flere enn meg har forstørret bildet i Markabutikken og sett at dette blir post 24 Flintfunn ved Skarvvannet. Det kom noen flere bilder. Ser ut som slippskiltet ved Finnerudseter, og Jarle Karlstad gjetter Finnvassdalen om kontaineren. I så fall kan det borge for en tur i noe av det fineste Marka kan by på. Skarvvannet er innen rekkevidde på en god dagstur. Hilsen Nina God tur! Ha! Dere er altså kjentkvinner og -menn med stor K! For oss nye mål - for dere kjente trakter.... Jeg følger spent med på "gjettingen" - og gleder meg vilt til ny bok!! @lowe ja, spennende! Når jeg ser på mitt eget bilde fra kontainerstedet mellom Finnstad og Spålen, ligner det veldig på det arrangøren har sluppet … Hilsen Nina God tur! Post 34 ble observert på turorienteringstur i Lillomarka i kveld.