Den nye kjentmannsboka er her. Hva føler vi nå? Jeg har skrevet en omtale av boka, ledsaget av en video med glimt fra noen av de nye postene. Del gjerne dine umiddelbare inntrykk og reaksjoner ved å svare på dette innlegget. Kommentarer til de enkelte postene er det fint om du poster i et eget innlegg, eller i en tråd hvis du finner en. Diskusjonstråd for hver post blir opprettet etter hvert som det blir behov for dem. Fin omtale, Morten. Må si jeg gleder meg til de postene som ligger langt inne i Marka og «bare» er et pent sted. Og «Gamla»! Åpningsarrangementet kunne vel ikke vært bedre. Nydelig vær og masse hyggelige folk å snakke poster med. Fint og passe kort foredrag, også. Men sannelig ser det ut til at snittalderen øker. Det hadde vært gøy å høre komiteens tanker om nyrekruttering fra yngre aldersklasser, så ikke hele ordningen faller sammen når ingen orker å kreke seg rundt i skogen lenger. Hilsen Nina God tur! En minneverdig slippfest, men fy så skarp sola var. Det ble likevel noen brukbare bilder. Reportasje her.