Siden det er 1,5 time å kjøre må langveis-postene planlegges godt. Denne gang var det Ringkollen-postene som skulle til pers, og denne posten var en ren bike-in. Parkerte på Jonsetangen, syklet til Uglaseter..og der var røyser og post. Mye sau, men de var ikke skumle. Flere sopplukkere og turfolk også, de var bare hyggelige! Enklere tur blir det ikke. Tenkte å ta et par cacher underveis, men de var tydeligvis ment for skifolket, så de får vente. Deretter kaffe og lunch på Jonsetangen, før neste post skulle erobres. Hei, så fint du begynte på denne posten - jeg strever alltid med å være først. Jeg fikk også tatt denne posten i dag - rene luxus posten. Har også tatt på meg å registrere alle markahyttene til DNT på appen så jeg tok stien inn til Sinnerdammen - ganske våt - mista gps'n underveis og måtte gå litt frem og tilbake. Da jeg kom tilbake til sykkelen som sto ved snuplassen hadde noen veltet den - og det så kraftig at støtta var ødlagt. Sto bare 1 bil der da jeg kom - den hadde kjørt da jeg var tilbak hos sykkelen. @ingeborgpersonligcoach-no Så dumt med sykkelen. Jeg hørte om noen som ble frastjålet syklene langt inne i Marka, tror de sto et sted nord for Sinnerdammen ifm hyttetur. Det er synd hvis en skal gå og være redd for hærverk og tyveri langt inne i skogen. Hilsen Nina God tur! Vi tok posten på den «tungvinte» måten, dvs. til fots og ikke som tohjuls drive in. Forsøker jo å drøye herlighetene litt 😉 Flott vær og fin mix av sti og vei. Nokså utfordrende bekkekryssing på blåstien baki ved Mosjøen. En flott rundtur rundt Øyangen ble det, ca. 13,5 km, absolutt verdt en dagstur. Hilsen Nina God tur! Vi tok den "veldig lettvinte" måten til denne posten. Det ble for fristende når hyttevertskapet har nøkler til bommen. På Jonsetangen var det mange biler i går, men det var ikke mange innover i retning posten. Synnøve