Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences

Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Post 24-45 Fjellmaleriet ved Sandbakken

4 Innlegg
4 Deltakere
14 Reactions
244 Visninger
(@lipa)
Kjentmann
Innmeldt: 13 år siden
Trådstarter  

En fantastisk dag for åpning av ny kjentmannsbok. Det var flere enn meg som planla de neste to års turer på Sandbakken i dag:

20240901 111152 Hane 1 6

Følget tok en tur opp til selve maleriet før selve åpningen. Her har vi vært før, men fint med et gjensyn og mye info både i boka og fra Even Saugstad. Yngstemann vil veldig gjerne lete etter hellen med diktet på som ingen vet hvor er, så mulig det blir en tur til området om ikke så lenge for å kikke under steiner og bak mose. 

Pål V. Schage, Kari Lohne, Morten Møst og 3 andre kjentmenn likte dette innlegget
Sitér
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden

Herlig bilde, Liv!

Hilsen Nina God tur!

Liv Paltiel og Morten Møst likte dette innlegget.
SvarSitér
(@karlgeorg)
Kjentmann
Innmeldt: 22 år siden

Takk for en svært hyggelig åpningsdag søndag. Har aldri sett det nydelige maleriet før. Og takk for Kvikk lunsj! 

Nina Didriksen likte dette innlegget
SvarSitér
(@cavakreket)
Kjentmann
Innmeldt: 2 måneder siden

Takk for åpning! Dette er den andre kjentmannshåndboka jeg kjøper, men jeg kom med litt sent i sesongen sist, så det ble ikke så mange poster. Satser på å få unna en god del flere denne sesongen. Med på tur i dag hadde vi en ett-åring, så det ble en kortere tur på oss denne gangen (og tilsvarende mere boller og brus på Sandbakken), men vi fikk oss nå en tur bort til Tømmerholtjern for guttungens første tur i skauen!

455677281 1432212624115401 5358403101195342700 n

Kari Lohne, Hans Löwe Larsen, Liv Paltiel og 2 andre kjentmenn likte dette innlegget
SvarSitér
Del dette