Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences

Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Postene 2024-2026

4 Innlegg
4 Deltakere
13 Reactions
738 Visninger
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Trådstarter  

Åpningsdagen blir 1. september. 

Jeg har spurt arrangøren om tid og sted for åpning, og et av medlemmene i komiteen svarer følgende på epost:

«Åpningstid og dato blir kl. 12.00 den 1. september (1. søndag i september som vanlig) og vi har landet åpningssted som jeg regner med å publisere ganske snart.»

Da kan vi jo begynne nedtellingen og glede oss til et treff!

Hilsen Nina God tur!

Morten Møst likte dette innlegget
Sitér
(@hansf)
Kjentmann
Innmeldt: 2 år siden

Jeg regner da med at man fortsetter med at postene vil stå ute i 2 år, mot 3 som det var før inneværende kjentmannsbok. Jeg ser på nåværende tidspunkt at jeg slett ikke makter å ta alle postene i heftet for 22-24 - noe jeg alltid gjorde tidligere. Det er synd, og for min egen del mister jeg litt av drivkraften for å fullføre alle postene (noen vil sikkert si at hvorfor skal man gjøre det). Jeg har ikke sett noen begrunnelse fra "komiteen" på hvorfor man gikk fra 3 til 2 års varighet for postene. Man kan være fristet til å sammenligne med de mange turorienteringsoppleggene vi har, som f.eks i "mitt" nærområde utgjør 150 poster hvert år. Slitasjen rundt disse postene er betydelig større enn det jeg har sett ved kjentmannsposter - hvis det er dette som ligger bak endringen. Er det noen som kjenner begrunnelsen bak denne endringen?

Hans Löwe Larsen, Nina Didriksen og Morten Møst likte dette innlegget.
SvarSitér
Ingeborg Roald
(@ingeborgpersonligcoach-no)
Kjentmann
Innmeldt: 5 år siden

@hansf Jeg stiller meg bak dette, syntes det er fint å få det ekstra året og også at det overlapper hverandre.  Blir selv drevet av å ta alle postene 🙂

Hans Löwe Larsen, Wenche Melbye, Nina Didriksen og 1 andre kjentmenn likte dette innlegget
SvarSitér
Morten Møst
(@store-bernhard)
Prominent Member Administrator
Innmeldt: 4 år siden

Jeg savner også det tredje året og muligheten til overlapping. Og, ja, savner også en begrunnelse for den endringen.

Pål V. Schage, Liv Paltiel, Hans Löwe Larsen og 2 andre kjentmenn likte dette innlegget
SvarSitér
Del dette